Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 15.01.2015, 13:12
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Sama juttu kun ei raaskita ostaa napaperäistä. Normaaliperänen vetää esim hangessa ja mudassa silleen nykimällä ja menee helposti tikut poikki. Sama liikkewllelähdössä suurella kuormalla napaperänen lähtee hiljaa hiertämällä ku taas tikkuperänen potkasee sutimaan. Muttakun se napaperänen maksaa ja vie sen litran enemmän satasella nii kannattaa kuovittaa....
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kuorma-autojen ajopäivä Nokialla 18.6. (VARAUS!) tmx50 Tapahtumat 5 16.06.2006 08:01
kuorma-autojen rengas säännöt Humu Tekniikka & Jutustelu 3 10.02.2006 15:35
Autojen pienoismalleja samisami2 Chit-Chat 10 24.01.2006 15:56
Kuorma-autojen rajottimen nopeus 80km/h samisami2 Chit-Chat 61 23.11.2005 07:24
Tampereen kuorma-autojen hautausmaa samisami2 Chit-Chat 10 09.05.2005 10:52


Sivu luotu: 17:50 (GMT +2).