varmasti on nuo kumet kappaleina jokahinen kun tällon höylätty vaatimattomat 495tkm ja tuskin on korotuksen jälkeen kukaan kulmia mittaillu, mut jos menee leimasta heittämällä läpite konttorilla joka OIKEESTI katsastaa autot, niin ei nuo laakerit ja navat ainakaan voi olla pahasti rikki

toisekseen ihme leluautoja nää jeepit jos pieni heitto kardaanikulmissa sotkee koko paketin, patrollissa pitää olla senttitolkulla heittoa, jos jotain perseessä asti tuntee

tuo vika tulee nimenomaan sillon ilmi kun vedättää tai rajusti moottorijarruttaa, eikä nopeudella ole juur merkitystä.. vähän haiskahtaa, että perän laakeroinnit paskana tai jakiksen ulostulolaakeri heittämässä viimestä laulua, vaikkei kummassakaan tunnu mitään älytöntä välystä, emmie näistä mitään tajua, nissanista ottas jonkun tolkunkin, ajattelin et ajan tuon vian ulos, eli miun tapauksessa se porsii lauantaina ja paluukyyti onkin sitten trailerin päällä, pitää antaa sen verran sitten viimesen tunnin aikana monoa, että traikun paikanpäälle tuominen ei oo turha homma :P
huomasin eilen illalla, että tuo jeepin kardaanisysteemi on muuten aivan paska, toiseen suuntaan elintilaa on se 45 astetta ja toiseen hyvä jos puolet.. eihän nyt perkele niveliä voi tuolleensa rakentaa..
nyt sitä kinkkua ahmimaan, pittää laittoo tän päivän tunaroinneista pari kuvaa kuhan ny emo päästää koneelle