Järetöntä touhua tämä kaasuilu minun mielestä. Ite mietin teoreettisesti vanhan jakajapumpullisen auton muuttamista biokaasulle, jossa suurin ongelma olisi ollut ruiskutuksen määrän vähennys murto-osaan kaasulla ajettaessa(sytytystulppaefekti). No kun aloin kattelemaan direktiivejä kyseiseen touhuun, niin stoppi tuli. Saa stna mitään asentaa ite, vaan pitää olla luvat että saa kyseisen järjestelmän laittaa autoon

Ok siellä on painetta ihan kotitarpeiksi siellä tankissa, mutta luulis riittävän jos käy luvan omaavassa liikkeessä tarkistuttamassa ennen käyttöönottoa, mutta ei. Sitten aloin lueskelemaan, kuinka paljon halvemmaksi tulisi. Vastaus=EI YHTÄÄN. Pitäs autolla ajaa vielä 5v eteenpäin jos haluais hyötyä saada ja kun ei voi ite siirtää autosta toiseen, niin paljon kiinnostaa kyseiseen järjestelmään vanhoissa autoissa siirtyä. Alun pitäen lähti koko idea siitä, että kun ruotsissa kokeilivat muuttaa rekkoja diesel/biokaasu vehkeiksi, niin tuli sen verran tehoa ulos, että ei mikään paikkka enää kestäny