Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja abe
Porttaalit vois kieltää heti alkuunsa, ettei tule ns. "kilpavarusteluluokka"..
Voisi sitten niillä oikeilla modi-autoillakin kilpailla tässä luokassa tasaväkisesti kun ei modi-luokassa ole kilpailijoita..ja tiettty vanhoilla modeilla joilla ei ole mielekästä kisata pro-mod porttaalien seassa..samoin olisi varmaan suunnistusautotkin kilpailukykyisempiä ja tasaväkisempiä silloin.Mikäli auto on alunperin varustettu porttaaleilla voisi osallistua esim.volvo, mutta auton olisi sitten oltava muiltakin mitoiltaan mod-säännön mukainen.. Rengastuksenkin voisi rajoittaa 35-37", niin suunnistusautoillakin joihin ei helposti isot pyörät mahdu, voisi kisata tasaväkisesti..
|
Ei portaalit automaattisesti menestystä tuo ja jälkiasennusportaalien kieltämisellä estettäisiin monen suunnistukseen rakennetun auton osallistuminen tähän luokkaan. Paljon on ratasuunnittelusta kiinni, onko niistä portaaleista ja isoista pyöristä suunnatonta etua.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sirP
Aina se on lajiryhmälle helpompaa kun tulee suorat puutteet, ehdotuksen perusteluineen ja muutkin asiat selkeesti paperilla, s-postina tms. niin ei tarvitse sitten arvailla ja luottaa vaan siihen omaan muistiin.
|
Voisin kirjoitella yhteenvedon missä on suomi- ja eurosääntöjen erot, niistä voi sitten lajiryhmä pähkäillä että muutetaanko mitään.. Tällä hetkellä eurotrial.org on nurin, eikä mulla ole töissä tallennettuna sääntöjä, mutta eiköhän ne jossain vaiheessa taas toimi.