Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PH75
Ei muuten ole HJ:n ratti. Tuon ikäisessä alunperin ollut sellainen kolmipuolainen ja uudemmissa kahdenlaista kaksipuolaista, mutta ei tuollaista. 
Ja tuosta rungosta, että se mätänee ensimmäisenä sieltä rungon sisäpuolelta. Varsinkin takaosa (niiden neliönmuotoisten reikien vuoksi, jotka siinä takarenkaan kohdalla)Kaikki paska menee rungon sisään niistä. Sitten, kun rungon takaosa päältäpäin näyttää mädältä, niin sitten sitä hitsaamista piisaakin jo todella runsaasti.
|
mul on nois kummassakin high roof hojossa tollanen samanmoinen ruori,, eikävarmasti ole vaihdettu
__________________
vapari ei ole vaihtoehto

Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta


No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai

Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA