Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.07.2005, 01:26
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Korkeakattoisesta pakusta huoltoautoksi


Minulle olisi tulossa vaihtokaupassa tuollainen vanha wagoneer valmetin dieselkoneella,auto on poistettu rekisteristä,mutta kaikki paperit ovat kyllä ok.
Auto on aikoinaan muutoskatsastettu kattokorotuksella pakettiautoksi,ollen rekisteröity kolmelle hengelle.

Kuinka mahtaa olla,voineeko tuosta kattokorotuksesta luopua,ja nykysääntöjen puitteissa rekisteröidä tuon härvelin huoltoautoksi.
Ensimmäinen käyttöönottovuosi on 1980,eli autohan on ollut tuolloin autoverosta vapaa maahantullessa.

Auton tekniikka on remontoitu täysin,joten lieneekö tuossa ajatuksessani mitään järkeä,vaan pitäneekö moinen härveli säilyttää tuollaisenaan eli korkeakattoisena pakuna.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TuontiPajero huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 20.11.2007 19:57
Hdj-80 huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 05.12.2006 11:52
Huoltoautoksi Savis Tekniikka & Jutustelu 2 27.07.2006 14:10
Blazer huoltoautoksi? SukiSuki Tekniikka & Jutustelu 7 08.01.2006 13:30
Puolihullu kysymys 2+3 pakusta SauliS Tekniikka & Jutustelu 7 29.10.2004 11:24


Sivu luotu: 03:11 (GMT +2).