![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Korkeakattoisesta pakusta huoltoautoksiMinulle olisi tulossa vaihtokaupassa tuollainen vanha wagoneer valmetin dieselkoneella,auto on poistettu rekisteristä,mutta kaikki paperit ovat kyllä ok. Auto on aikoinaan muutoskatsastettu kattokorotuksella pakettiautoksi,ollen rekisteröity kolmelle hengelle. Kuinka mahtaa olla,voineeko tuosta kattokorotuksesta luopua,ja nykysääntöjen puitteissa rekisteröidä tuon härvelin huoltoautoksi. Ensimmäinen käyttöönottovuosi on 1980,eli autohan on ollut tuolloin autoverosta vapaa maahantullessa. Auton tekniikka on remontoitu täysin,joten lieneekö tuossa ajatuksessani mitään järkeä,vaan pitäneekö moinen härveli säilyttää tuollaisenaan eli korkeakattoisena pakuna. Note! This message was posted anonymously!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TuontiPajero huoltoautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.11.2007 19:57 | |
Hdj-80 huoltoautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.12.2006 11:52 | |
Huoltoautoksi | Savis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.07.2006 14:10 |
Blazer huoltoautoksi? | SukiSuki | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.01.2006 13:30 |
Puolihullu kysymys 2+3 pakusta | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.10.2004 11:24 |