Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92
Eli ei ole ihan puppua, mitä tämä luennoitsija lupaili. Pittäpä olla yhteydessä kyseiseen kaveriin, kun kerran käyntikortin laitto. Ei muuten, mutta kun modattu tuo mosa, niin ohuemmat öljyt ja korkeemmat paineet on hiukan kova pala noille vakiotiivisteille. Ja tärkein opittu asia luennolta ''nolla vuotoa omaavaa tiivistettä ei olekkaan'' 
|
Minkälainen rakenne sulla on tuossa koneessa, jos kerran öljynpaineiden nosto rasittaa stefoja (kampiakseli/jakopää)
Mitä itse olen noita k.o akseleiden stefoja katsellut/kuunnellut juttuja, niin jos orkkis ei pidä, niin se on ollut huomattavan vanha, rikkoontunut asennukseessa, kaula on kulunut, akseli pääse liikkumaan säteen suunnassa taikka kone huohottaa aivan liikaa/huohotin tukossa taikka kaikkein kauheimmillaan johdetty turbon painepuolelle.
Ja jos "koiranpaskatiiviste", niin se vuotaa "aina" niin paljon, että merkkaa parkkipaikkansa.