Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.11.2014, 20:18
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Katos Nerd-O vakuutusehdoista

https://www.popvakuutus.fi/static/v8...uutusehdot.pdf

Kohtaa 6.3.2 sivulla 28
Dodih. Siellähän lukee hienosti että voin ottaa hillot ja korjaa itse auton. Pitääkin ottaa tarkastajan kanssa puheeksi että mitäs hittoa hän ei ole tutustunut ollenkaan vakuutusehtoihin. Miksi hän yrittää huijata Katselin myös että halvin Terracan missä on automaatti maksaa vajaa 8000e. Aivan kuten sanoin kaverille puhelimessa. Mun mielestä sillä ei ole vitunkaan väliä olenko ostanut auton tonnilla, kun sillä hinnalla en saa tuollaista tilalle. Vetosin myös siihen että kun ostin auton osittain viallisena ja nämä viat olen korjannut. Ehdoissa lukee vielä että korvataan käypä hinta. Käypä hinta on kait sama hinta kuin vastaavat automaatilla varustetut Terracanit. Automaatit on kalliimpia kuin manuaali versiot Terracaneissa ainakin.

Jos korjauskulut oli 6300€ niin pitää sanoa että sen verran hilloa käteen niin minä fixaan sen itse. Terracanin osille on vähän nihkeät jälkimarkkinat niin ei niistä osistakaan paljoa saa.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Harrasteajoneuvo vakuutus ZAU Chit-Chat 2 27.10.2013 11:13
moottoripyörän vakuutus kami Chit-Chat 25 14.02.2012 12:36
Korvaako vakuutus jappe Tekniikka & Jutustelu 22 07.11.2009 08:00
Vakuutus maksuista Tekniikka & Jutustelu 4 08.02.2006 21:51
Lumi on pop MäIte Rakas Päiväkirja 0 22.11.2002 19:27

Sivu luotu: 00:16 (GMT +2).