Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 26.10.2014, 20:51
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.286
Perusasetus

Nyt kun tämäkin topicci tuntuu menevän täysin ohi aiheen, eikä kiinnostuneita juurikaan ole esittäytynyt alkuperäiseen aiheeseen, niin tuskin kannattaa neljälle autolle rataa tehdä?
Kaari ja penkkiongelmat ikävä kyllä koskevat myös mahdollisia modified-luokan kilpailijoita, helpompi on tehdä auto euro- kuin suomisääntöihin, nämä luultavasti kuitataan sillä ettei turvallisuussääntöihin tehdä lievennyksiä?
Nyt kun on muutaman kerran tullut luettua säännöt läpi, niin onkohan todellinen tarkoitus tehdä yhtenäiset suomi- ja eurosäännöt? Edelleen kaikissa luokissa on mahdollista tehdä eurotrialiin kelvoton auto, kun taas useassa kohdassa eurosäännöissä pääsee helpommalla ja/tai saa kilpailuetua?
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
euro4 ja euro5 luokka pakuissa toyota4x4 Tekniikka & Jutustelu 5 28.03.2012 16:06
Bussikyytiä Ahveniston Trialiin Tampereelta Racingrabbit Tapahtumat 1 15.10.2009 08:04
M: Voittaja auto trialiin Jare O/M/V Muut 0 01.03.2005 07:30
Mikä kilpailu luokka? bj75 Chit-Chat 6 16.02.2005 20:03


Sivu luotu: 23:52 (GMT +2).