![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Nissan vanetessa olis 90 amp alipainepumpullinen, eivätkä ole purkaamolla kovissa hinnoissakaan. (valikoimaa löytyy kanssa).
Kiinnitykset moottoriin saa tosin tehä uusiksi. Se vanha säädin piti jättää paikalleen ja siltä otetaan heräte, D+, tälle laturille. Joku paremmin perillä oleva vois tarkentaa mikä johto otetaan säätimeltä tähän käyttöön. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
| Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
| Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |