![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]() Taannoin olisi onnistunut, nyt ei varmaankaan?
Ja jos kyseessä on 2000 luvun auton papereille tuleva luomus, niin ei varmaankaan onnistu, pitäisi mennä sen "piensarja-" vai mikä se juridinen nimi on... ja siihenkin pitää olla sieluttoman paljon muutoksia, dokumenttejä (japseista ei saa?) ja muutamia mittauksia/todistuksia, jotka maksaa.... uuden auton hinnan?
Mutta onko rungollisen maasturin, siis esim. -70 tai -80 luvun, korin muuttaminen, ja kun muutoksen yhteydessä asennetaan turvakaaret? siis "perhemaasturin" kori muuttuu 2 (+2?) hengen maastohenkilöautoksi, ulosotolla ja umpikorilla? -> siis itsekantavan korin vaihtohan on käsittääkseni kielletty, mikäli se ei ole mallisarjan puitteissa? Mutta ylläolevassahan vaihdetaan "rimpula-kori" pois... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluxi ajatuksia | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.12.2005 09:32 |
Ajatuksia ilmapalkeista ? | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 25.02.2005 23:48 |
olisiko ajatuksia | ryobi | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 20.12.2004 15:55 |
Kesäisiä ajatuksia... | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 28.05.2004 14:33 |
MEETING ajatuksia | Vette90 | Vuosimallit 1984-1996 | 5 | 20.08.2003 10:41 |