Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 21.09.2014, 08:12
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.711
Perusasetus

minulla oli joskus yhdessä bj:ssä aussie takana ja kitka vähän kiristettynä edessä, ei sillä pienellä kirrauksella ollut suurta merkitystä kääntyvyyteen. etenemiseen siitä oli vähän hyötyä avoimeen verrattuna, ja jarrulla kitkaa pystyi sopivasti huijaamaan.

sama setti hiluxissa kunnes laitoin kiina-arpin ja sitten oikean arb:n. kytkettävä on aina kytkettävä mutta kyllä kitka avoimen voittaa jos hyväksyy reiteillä muutaman pakin enemmän. kaverilla on hiluxissa aussiet edessä ja takana ja hänkään ei ole metsään jäänyt sen takia ettei auto kääntyisi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
zj:n etuakselilla loksahtaa apupoika Tekniikka & Jutustelu 8 20.12.2011 11:07
Myyty m:hilu.x 89vm jäykällä etuakselilla hermanni O/M/V Ajoneuvot 28 17.07.2010 21:51
Mikä jumii suikan etuakselilla? riude Tekniikka & Jutustelu 9 27.12.2006 20:08
Daihatsussa etuakselilla panhardi...miksi??? Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 6 24.08.2006 18:48


Sivu luotu: 19:55 (GMT +2).