![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
minulla oli joskus yhdessä bj:ssä aussie takana ja kitka vähän kiristettynä edessä, ei sillä pienellä kirrauksella ollut suurta merkitystä kääntyvyyteen. etenemiseen siitä oli vähän hyötyä avoimeen verrattuna, ja jarrulla kitkaa pystyi sopivasti huijaamaan.
sama setti hiluxissa kunnes laitoin kiina-arpin ja sitten oikean arb:n. kytkettävä on aina kytkettävä mutta kyllä kitka avoimen voittaa jos hyväksyy reiteillä muutaman pakin enemmän. kaverilla on hiluxissa aussiet edessä ja takana ja hänkään ei ole metsään jäänyt sen takia ettei auto kääntyisi. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
zj:n etuakselilla loksahtaa | apupoika | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.12.2011 11:07 |
Myyty m:hilu.x 89vm jäykällä etuakselilla | hermanni | O/M/V Ajoneuvot | 28 | 17.07.2010 21:51 |
Mikä jumii suikan etuakselilla? | riude | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 27.12.2006 20:08 |
Daihatsussa etuakselilla panhardi...miksi??? | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.08.2006 18:48 |