![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Muistaisin että kun kaveri ajoi type-r:llä kilpaa sorapäällysteellä niin lukko säädettiin siten että,
kun toisen renkaan jumittaa kiinni niin lukon kuuluu luistaa kun toisen puolen rengasta väännetään 20nm voimalla. Helppo esim. momenttiavaimella todeta. Tietty siitä aiheutuu jumppaa mutta sopivalla rikkonaisella vetarinpätkällä sen säätää vaikka pöydällä ja etsii sopivan säädön itselleen. Tietty joku voisi kunnollisesta (mikä se sitten onkaan ![]() Itse olen kitkasta etuperään myös innostunut mutta mietityttää sen toiminta muutoin käytössä. Alkaako etupää liukkaissa mäissä liikaa kampeamaan sivulle ym. sen tuomat ominaisuudet? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
zj:n etuakselilla loksahtaa | apupoika | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.12.2011 11:07 |
Myyty m:hilu.x 89vm jäykällä etuakselilla | hermanni | O/M/V Ajoneuvot | 28 | 17.07.2010 21:51 |
Mikä jumii suikan etuakselilla? | riude | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 27.12.2006 20:08 |
Daihatsussa etuakselilla panhardi...miksi??? | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.08.2006 18:48 |