Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 20.09.2014, 19:45
Ouzi Ouzi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.07.14
Sijainti: Nousiainen
Viestit: 51
Perusasetus

Muistaisin että kun kaveri ajoi type-r:llä kilpaa sorapäällysteellä niin lukko säädettiin siten että,
kun toisen renkaan jumittaa kiinni niin lukon kuuluu luistaa kun toisen puolen rengasta väännetään
20nm voimalla. Helppo esim. momenttiavaimella todeta. Tietty siitä aiheutuu jumppaa mutta sopivalla
rikkonaisella vetarinpätkällä sen säätää vaikka pöydällä ja etsii sopivan säädön itselleen.
Tietty joku voisi kunnollisesta (mikä se sitten onkaan ) testata äkkiä ja jakaa infonsa.

Itse olen kitkasta etuperään myös innostunut mutta mietityttää sen
toiminta muutoin käytössä. Alkaako etupää liukkaissa mäissä liikaa kampeamaan
sivulle ym. sen tuomat ominaisuudet?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
zj:n etuakselilla loksahtaa apupoika Tekniikka & Jutustelu 8 20.12.2011 11:07
Myyty m:hilu.x 89vm jäykällä etuakselilla hermanni O/M/V Ajoneuvot 28 17.07.2010 21:51
Mikä jumii suikan etuakselilla? riude Tekniikka & Jutustelu 9 27.12.2006 20:08
Daihatsussa etuakselilla panhardi...miksi??? Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 6 24.08.2006 18:48


Sivu luotu: 17:35 (GMT +2).