Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 30.08.2014, 09:06
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.089
Perusasetus

Takavedolla ajelu ei säästä vetarin kumeja kuitenkaan, koska ne pyörii koko ajan (alipaineella katkaistaan oikea vetari perän puolelta). Mutta kuten Jerkku totesi, eipä juuri ongelmia maltillisella nostolla (30-40 mm), mutta isommalla nostolla kumeja saa vaihtaa tihiään.

Etuperäänhän saa monestakin paikkaa ostettua (tai itse tekemällä) pudotuspalikat, jolloin vetarien kulma korjaantuu selvästi.

Ks. esim:
http://www.tacomaworld.com/forum/2nd...drop-pics.html
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Rangen jousituksen korotussarja maddis O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 21.05.2011 20:40
Ostetaan gr patroliin jousituksen korotussarja unclesam O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.08.2010 13:43
Jousituksen muutoskatsastus??? LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 13 09.03.2010 11:21
o: ifs hiluxiin jousituksen korotussarja polaris O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.06.2007 08:23
Hj 60 -80 ja -89 mallien jousituksen erot Tekniikka & Jutustelu 6 04.08.2005 20:57


Sivu luotu: 01:24 (GMT +2).