Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 30.07.2014, 23:21
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 980
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
eikö tuossa jäähdytin ole sylinteriä ylempänä? siis kevyessä käytössä kiertää luonnonkiertoa jonkin verran.

Mutta ilman öljynpainetta nokka-akselille ei tule tippaakaan öljyä, ja leipoo kiinni vaikka tyhjäkäynnillä hyvin nopeasti, siis puhutaan sekunneista/minuuteista, ei tunneista...
Joo jäähdytin hieman ylempänä.
Kävin koeajolla kun sain toisenkerran nuo venttiilit säädettyä pihatien päässä matkaa n 100m suunta.
Koko ajan urku auki ja talliin sisään kolmannelle venttiilinsäädölle. Venttiilinsäädössä tietysti käsin pyörittelin konetta enkä usko että siinä ainakaan poikki meni.

Tuo nokka taasen on kulunut tuosta keskimmäiseltä laakeri kaulalta 1,8mm, laakeripukki on kulunut noin 0.5-0.8mm
En usko että tuommoinen kuluma on hetkessä tullut.
Jännä homma sinänsä että tuo nokka joka on valurautaa on kulunut enemmän.

No paskana kuitenkin se on...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan pajeroon 2.5 td nokka-akselin pukit 4kpl AttEinari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.07.2014 11:13
Rangen nokka-akselin vaihto janiojan Tekniikka & Jutustelu 11 18.01.2007 12:22
Rangen nokka-akselin pään pultin momentti? rangemies Tekniikka & Jutustelu 2 01.06.2005 20:05
Range Roverin nokka-akselin laakereiden vaihto Tekniikka & Jutustelu 4 01.05.2005 16:53
Nokka-akselin asteet jst-10 Vuosimallit 1984-1996 2 04.01.2004 20:28


Sivu luotu: 17:17 (GMT +2).