Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 23.04.2014, 10:17
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Viestit: 376
Perusasetus

Kun nelivedon laittaa päälle/pois niin kumpi toiminto toimii alipaineella ja kumpi jousivoimalla? Vai molemmat alipaineella?

Tässä neliveto kytkeytyy päälle ja toimii, ongelma on takavedolle kytkeminen jolloin pyörästä alkaa kuulua omituinen rapina niinkuin hammaspyörät eivät palautuisi tarpeeksi. Ulommainen ratas on ainakin ollut joskus huonosti kun hampaista kärjet ovat hioutuneet pois.

Onko se ulommainen ratas koko ajan kiinni siinä navan "kupissa" ja veto kytkeytyy jostain tämän lukon sisältä?
__________________
Mersumies.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Terraanon automaattiset napalukot villev51 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 14.03.2014 12:10
Ostetaan Chevy 4X4 automaattiset napalukot GM84 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.12.2013 18:28
Myyty 1gen. Pajeron automaattiset napalukot Nuhapumppu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.01.2013 10:10
hj valo ongelmia! --> Ratkaistu tdi Tekniikka & Jutustelu 13 20.11.2009 23:03
Vitaran napalukot, manuaalit vai automaattiset? Tekniikka & Jutustelu 3 27.04.2008 20:07


Sivu luotu: 05:40 (GMT +2).