Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 16.03.2014, 19:40
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Holkit näyttää olevan ihan hyvässä kunnossa ja reikä pyöreä. Uusi tappi vaan ylikokoon. Liekkö tyvitaittovehkeissä taitontappi jotenkin kovemmalla kuormalla kun syö ylemmän holkin kohdalta aika paljon rajummin kun alemman vaikka rasvasta on jo ylitarjontaa?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Lenkki-tappi iskarit (Dodge) Pohjakosketus O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.07.2012 19:42
Ostetaan pitkät iskarit tappi tappi päillä timbe O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 12.12.2011 21:30
Ostetaan pitkät iskarit tappi tappi päillä timbe O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.11.2011 00:27
pajeron taka oven sarana tappi? jamppa.w Tekniikka & Jutustelu 13 22.02.2007 14:37
suikan bensa pumpun tappi O/M/V Muut 0 19.07.2005 19:23


Sivu luotu: 06:08 (GMT +2).