Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 04.02.2014, 18:36
okeman82:n Avatar
okeman82 okeman82 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.04.06
Sijainti: Suomen Lappi, Finland.
Viestit: 34
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Suutin 0,8-1,8 ohm
engine coolant ect 290-350 ohmia kun kone normilämmössä 80.c
Tps "tyhjäkäynnillä n.0,5v ja kaasu pohjassa lähempänä 4,5v ja pitää kivuta siististi lukemaylöspäin kun kääntää hiljalleen kaasuvivusta(yleensä kuluu siitä kohtaa millä ajetaan tiellä paljon tasakaasua)
Yleensä se tps on merkattu maalitäplällä,Mistä näkee jos sitä on ronkittu
Olisko kellään tarkkoja mittaus ohjeita.Tota tps anturin mittausta varten?
yritin mittailla, mut eimitään järkevää tulosta saatu aikaan voltit nousi 1v 4.2v. Eli molemmista päistä vajaat
Pitäiskö säätää kaasu pohjassa tohon 4.5v....
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 05:53 (GMT +2).