![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#36
|
|||
|
|||
|
joo mulla ainakin kävi niin että se itse kierre kyllä riitti,mutta siitä tapin päästä oli pakko ottaa pois se 10mm.
se olis muistaakseni rajoittanut polkimen liikettä tai jäänyt juuri kantamaan. olihan meillä tosta jo aikoja sitten juttuakin. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ:n levyjarrut BJ:seen??? | nuppi | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 20.01.2008 21:16 |
| Levyjarrut G:n takapäähän | Mörkö | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.01.2008 21:29 |
| "o" levyjarrut sj 410 | offiape | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.03.2006 21:48 |
| 303 levyjarrut?? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.03.2005 21:11 | |
| O:bj 40 ,levyjarrut | HaKu | O/M/V Muut | 0 | 10.03.2004 16:29 |