tosta taren linkistä nousee mieleen ns.vanhat ajat, lähinnä mielessä pyörinyt ajatus pidemmistä ja "helpommista" radoista jossa joutuu vähän muistelemaan radankulkua/itse suuniteltua ajolinjaa, nyt tuntuu että on ainoastaan yksi perkeleen pahapaikka mistä ei selviä muutakuin hirveellä rääkillä ja onnella ja jos epäonnistuu niin auton voimansiirto tuhannen palasina tai kaato
ymmärrän toki että tarvitsemme katsojia mutta eikö pitäis ensin saada jotain autoja mitä katsoa,enkä nyt tarkoita mitään pahojen paikkojen ehdotonta poistoa olihan vanhan ajan kuopio ja paimio/talman kisoissa minun ja laasosen tapaisia (vesipäitä) jotka antaa kaikkensa rikkomalla/kaatamalla hemmetin moisella rääkillä heikosti ja huonosti rakennettuja autoja ns, helpolla radalla ajatuksena vain yksi asia VOITTO

aika kumminkin ratkaisee aika paljon noissa pitkissä radoissa,ainiin minä ja tuukka ei ajettu viellä 90 luvun alussa mut ajatuksena ajattelin esitää

ja olen esittänyt asian faijalle että tulemme ajamaan tänä vuonna suht. lähellä olevia kisoja, oline miten tahansa rakennettu

joten kiitos ja anteeks
ja pahoissa paikoissa appari saisi ohjastaa kuljettajaa esim, kovissa kallio nousussa,