Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 16.10.2004, 09:24
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Viestit: 1.657
Perusasetus

Kiitoksia hyvistä vastauksista. Vielä ois sellanen kyssäri et miten on jos teen nuista 7" vanteista beadlockit niin onko 13.5" liian leveä niille. Jos se beadlock levittää sen tuuman??

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BeadLock vanteet /säännöt sami_k Tekniikka & Jutustelu 88 10.12.2006 23:09
M: 14x15" beadlock-vanteet Pauli O/M/V Renkaat ja vanteet 1 04.12.2006 22:04
beadlock vanteet? jussi83 Tekniikka & Jutustelu 9 12.01.2006 22:36
beadlock vanteet? jussi83 Tekniikka & Jutustelu 3 25.11.2005 11:54
Beadlock vanteet Tekniikka & Jutustelu 0 11.03.2003 08:20


Sivu luotu: 13:26 (GMT +2).