Vaihda konttoria

Eikai, samat säännöt muissakin paikoissa on

Eikai ton ikäisen turbottaminen ole mikään ongelma, ainakin kun kyselin 89 mallisen vastaavan turbottamista ei ongelmia pitänyt olla, solmu paikalle ja penkityksen kautta muutoskatsastamaan (oiskohan se jopa onnistunut ilman penkitystä??)

Eikös se mennyt niin että jos teho nousee alle 20% niin muita toimenpiteitä ei tarvita. Tehokkain motti tohon on ollut 460cid 225hp/495nm ja vakio 6.9dsl tekee 170hp/427nm, joten varaa on ja vakio idi dieseliin ei suuria paineita kannata laittaakaan. Konttori setä saattaa vaatia jarruista jne kilppeistä todistuksia vaikka ovat samat lähes kaikissa F350:sissä.
Miten auto on muuten korotettu, jousien ja akselin välissä saattaa palikka olla jo tehtaalta. Onko siinä palikassa pohjaanlyöntikumille "parveke" kyljessä?
Isoimmat renkaat on varmaan ollut 235/85r16, 31,7" korkeat, joten yli 33" pyöriä tuskin saat muutoskatsastettua

En tiedä onko tuohon aikaan ollut jotain esim army malleja korkeammilla 16.5" renkailla.