Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.12.2013, 22:49
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Yleisellä tasolla:

Kummastakaan topiikin aloittajan liikkeestä ei ole kokemusta, eikä k.o tuotteesta.

MUTTA; nuo "piraatti" tms. tuotteet voi olla aivan mitä vaan.

Itse olen tilannut tuolta maailmalta ("halpismaisista") vähän sitä ja tätä, mutta jos yrittää ostaa halvinta, niin silloin on vielä ostettava hyvä..., siis jos haluaa hyvän ja halvan. MUTTA Jos tietää/onnistuu arvaamaan, niin edullisesti voi ostaa myös laatua, ainakin hinta-laatu-suhteessa.

Noissa "rättiostoksista" itse olisin varovainen seuraavalla tavalla; jotkin "halpikset" voi olla käsitelty semmoisilla aineilla/kemikaaleilla, että herkkähipiäinen suomalainen voi alkaa punottaa/kutiamaan, taikka sitten notskista lentävä kipinä saa aikaan ikuiset palovammat.
(yhden "itsetilatun extrime-" makuupussin olen nähnyt, mikä paloi soihtuna!, onneksi oli niin surkea, että piti lämmittää rakovalkealla...?)

Ja sitten se, että on ns. kivijalkakauppa, jota sitoo suomen kuluttajasuoja, on aika iso Arvo, sen lisäksi, että voit käydä sovittamassa.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Piraatti Arctic Truck (LC j120) Harde Maasturiprojektit 47 13.12.2013 06:42
HJ Piraatti snorkkeli!!! Glutton Tekniikka & Jutustelu 16 13.01.2013 20:15
Myyty Aito kiuvas mobil2 O/M/V Muut 6 02.08.2009 19:59
aito neliveto paku? Tekniikka & Jutustelu 11 20.01.2008 18:18
melkein kuin aito bono Jokes 1 27.10.2004 10:56

Sivu luotu: 22:07 (GMT +2).