Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_
Tai yksi kova vaihtoehto on kiristää se vanha lukko. Itsellä oli tehty king cabissä näin ja hyvä oli. Hiluxissa on vakio mutta hyllyssä myös kiristetty ja lisätty yksi kitkalevy. Ei kyllä vastaa mitenkään noita edellä mainittuja lukkoja mutta halvempi varmasti.
|
Joo, kiitoksia aikaisemmista viesteistä kyllä se ARB voisi keulilla tietty parempi olla ellei sitten takapäähän tule auottavaksi muuta laakerointi remppaa lähiaikoina. Niin kyseinen auto on vuosimallia 86 ja tuntus siltä että sielä takana ei kyllä mitään kitkalukkoa ole tai sitten tarttis kiristää ja paljon ? Tiedä sitten onko ajettu normaaleilla 80/90 öljyillä pilalle kitkalukko, auttaakohan tässä kohtaa enään kokeilla lisäaineistettua ölliä... Onko tuo kiristys yhtä työläs ku oikea lukon laitto ? Jos taakse sais sen kitkalukon ees toimii ni pääsis takavedol risteyksestä eteepäi

ja maastoa varten keulalle sitte 100%...