Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 19.11.2013, 12:16
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Perusasetus

Joo työntekijänä ollaan, mutta sähkötyökalujen osalta vastuussa olen itse, kun luvat on minun henkilökohtaiset.
Toisaalta se myös sitoo sama asia polttomoottorivehkeisiin.

Työ on todella mielenkiintoista ja antoisaa, kun myy, huolta, korjaa ja osa merkeistä takuuhuollot.

Ratkaisu noihin juttuihin on... Sähköturvallisuuslaki ja työturvallisuuslaki, aina kumpi vaan, kun se menee toisen edelle.

AINA on purettava asiakkaan viritykset pois, lisättävä puuttuvat osat. Olitteko tietoisia ettei liitosjohtoakaan saa vaihtaa itse, paitsi jos on saanut alan ammattilaiselta, sähkötyöt luvan omaavalta henkilöltä opastuksen liitosjohdon vaihtoon. (koskee ainoastaan, sitä merkkiä ja mallia jolle perehdytyksen on saanut)

Jokaisesta puuttuvasta turvalaitteesta on keskusteltava asiakkaan kanssa erikseen, ei niitä suoraan lisätä sinne.

On olemassa vaihtoehtokin... Laitetaan kone samaan kuntoon, kun se oli huoltoon tullessaankin, tietenkin veloitus kasaamisesta ja sitten kirjallinen selvitys ainakin kahtena kappaleena, mielummin kolmena. (asiakas, yrityksen kirjanpitoon ja omaan arkistoon) SIITÄ että miksi kone on vaarallinen käyttää ja minkä vuoksi sitä ei missään tapauksessa saa käyttää. Huom!!! allekirjoituksineen!!!!
....
Tuossa vaan on se huono puoli että silti voi joutua turhaan "käräjöimään"

P.S kaksi selostusta olen joutunut tekemään

Tässä yksi sellainen:

Kulmahiomakoneelle tehty kustannusarvio, jonka hinta on 103,26 alv.0%. Malli 9069S srj.n ******** vuosimallli ****
Huom! kyseinen kone ei täytä työturvallisuusmääräyksiä, katkaistu liitosjohto murtosuojan tyvestä.
Vioittuneet osat; kulmavaihdekotelo, hammaspyörät, laakerit ja hiilet Kulmavaihdekotelossa hiushalkeamia ja oikealta sivulta karalukitusnapin virestä lohjennut useita palasia irti.
Kyseinen kone luovutettu asiakkaalle toimintakunnottomana, kerrottu myös asiakkaalle mahdollisista käyttövaaroista.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rungon korjaus Vilz Tekniikka & Jutustelu 15 15.11.2015 15:55
Turbon korjaus 2,4TD Tekniikka & Jutustelu 27 02.05.2012 19:08
Rättikaton korjaus? vellihousu Tekniikka & Jutustelu 5 14.03.2010 13:05
Aluvanteen korjaus?? rm67 Tekniikka & Jutustelu 2 06.08.2008 18:41
Takalasinlämmitimen korjaus ? joker Tekniikka & Jutustelu 11 05.03.2007 10:27

Sivu luotu: 15:10 (GMT +2).