Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.05.2005, 21:25
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

laatikon vaihto TH400>TH700


joo, tässä taas kesäasfaltin loistaessa on ruvennut haikaileen hiukan tota ylivaihdetta subun laatikkoon, koneen kun on 6.2D ja noilla laatikon välityksillä ja 4.risat perillä se kiertää kuin ... kuinkahan paljon tolla laatikon vaihdolla sitten saavuttaa/menettää tossa vehkeessä, tiedostettuahan on mm. se että

TH 400 on 700:n verrattuna
kestävämpi
1 pykälä vähemmän
raskas pyöritettävä
ym?

nyt ne joilla on kokemusta näistä laatikoista, niin sanaista arkkua auki ja kertomaan että pitääkö paikkaan se 700:n (harrastelija)offikäytössä reilusti huonompi vaihtoehto kun toi 400:n, ulostuloakselihan noissa on erilainen, mistähän sais hommattua tohon jakikseen (np 241C) 700:n sopivan aksulan, käykö elimenluovuttajaksi np 208? kestääkö toi 700 muuttamattomana tommosen 3500kg rohjoa päivääkään ja miten sitä sitten paranella...

hiukan on sekava viesti, mutta niin on kirjoittajansakkin




"aito kolmiveto"

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:4.3 efi+th700 astro 90 O/M/V Ajoneuvot 6 09.04.2008 21:08
Pajeron laatikon vaihto lami_ Tekniikka & Jutustelu 5 12.07.2007 22:10
GM:n 2.8 TPI + TH700 + NP207 > Uaz Tekniikka & Jutustelu 1 11.05.2007 17:03
O th400 JanneBlomgren O/M/V Muut 7 02.05.2005 09:34
O: np 205 + th400 imported_offroadjouni O/M/V Muut 0 09.04.2003 12:53


Sivu luotu: 13:45 (GMT +2).