![]() |
laatikon vaihto TH400>TH700
joo, tässä taas kesäasfaltin loistaessa on ruvennut haikaileen hiukan tota ylivaihdetta subun laatikkoon, koneen kun on 6.2D ja noilla laatikon välityksillä ja 4.risat perillä se kiertää kuin ... kuinkahan paljon tolla laatikon vaihdolla sitten saavuttaa/menettää tossa vehkeessä, tiedostettuahan on mm. se että
TH 400 on 700:n verrattuna kestävämpi 1 pykälä vähemmän raskas pyöritettävä ym? nyt ne joilla on kokemusta näistä laatikoista, niin sanaista arkkua auki ja kertomaan että pitääkö paikkaan se 700:n (harrastelija)offikäytössä reilusti huonompi vaihtoehto kun toi 400:n, ulostuloakselihan noissa on erilainen, mistähän sais hommattua tohon jakikseen (np 241C) 700:n sopivan aksulan, käykö elimenluovuttajaksi np 208? kestääkö toi 700 muuttamattomana tommosen 3500kg rohjoa päivääkään ja miten sitä sitten paranella... hiukan on sekava viesti, mutta niin on kirjoittajansakkin "aito kolmiveto" |
Tuolla sopiva aski myytävänä: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=53797
Heikki H. ================================================== Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt |
haa, kiitos vinkistä, olis ehkä itseltä jäänyt huomaamatta, mudraceri osaa varmaan muutenkin vastata tohon mun kysymykseeni...
"aito kolmiveto" |
mulla ainaki kesti th700 fleedsiden alla ihan hyvin vaikka tuli annettu ihan kunnolla kyytiä sille. auto painoi safari varustuksessa 2850kg kun kyydissä oli 2 henkeä. eihän se tietenkään ihan yhtä luja ole ku th400, mutta mulle ei ollu mitään ongelmia. koneena oli 6,2D.
|
niin, safaripaino... mulla on toi siellä 3550 kg tienoilla...
"aito kolmiveto" |
Sivu luotu: 12:42 (GMT +2). |