Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   laatikon vaihto TH400>TH700 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=10635)

Rytari 15.05.2005 21:25

laatikon vaihto TH400>TH700
 
joo, tässä taas kesäasfaltin loistaessa on ruvennut haikaileen hiukan tota ylivaihdetta subun laatikkoon, koneen kun on 6.2D ja noilla laatikon välityksillä ja 4.risat perillä se kiertää kuin ... kuinkahan paljon tolla laatikon vaihdolla sitten saavuttaa/menettää tossa vehkeessä, tiedostettuahan on mm. se että

TH 400 on 700:n verrattuna
kestävämpi
1 pykälä vähemmän
raskas pyöritettävä
ym?

nyt ne joilla on kokemusta näistä laatikoista, niin sanaista arkkua auki ja kertomaan että pitääkö paikkaan se 700:n (harrastelija)offikäytössä reilusti huonompi vaihtoehto kun toi 400:n, ulostuloakselihan noissa on erilainen, mistähän sais hommattua tohon jakikseen (np 241C) 700:n sopivan aksulan, käykö elimenluovuttajaksi np 208? kestääkö toi 700 muuttamattomana tommosen 3500kg rohjoa päivääkään ja miten sitä sitten paranella...

hiukan on sekava viesti, mutta niin on kirjoittajansakkin




"aito kolmiveto"

HeikkiH 17.05.2005 13:15

Tuolla sopiva aski myytävänä: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=53797

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt

Rytari 17.05.2005 14:10

haa, kiitos vinkistä, olis ehkä itseltä jäänyt huomaamatta, mudraceri osaa varmaan muutenkin vastata tohon mun kysymykseeni...

"aito kolmiveto"

salpa 17.05.2005 20:04

mulla ainaki kesti th700 fleedsiden alla ihan hyvin vaikka tuli annettu ihan kunnolla kyytiä sille. auto painoi safari varustuksessa 2850kg kun kyydissä oli 2 henkeä. eihän se tietenkään ihan yhtä luja ole ku th400, mutta mulle ei ollu mitään ongelmia. koneena oli 6,2D.


Rytari 17.05.2005 20:52

niin, safaripaino... mulla on toi siellä 3550 kg tienoilla...

"aito kolmiveto"


Sivu luotu: 12:42 (GMT +2).