Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 02.11.2013, 20:36
osilpi osilpi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sipoo
Viestit: 565
Perusasetus

Hyvät yleisohjeet.

Tosin allekirjoittaneella ei ole tehostinta, vaan 60:n alkuperäinen tehostamaton pääsylinteri. Se tehostettu malli odottaa tuolla hyllyllä, kun en vielä ole nähnyt tarpeelliseksi...

Tuossakin pääsylinterissä on lukkorengas kyllä. Silti olen todennut, että jos se pääsylinterin mäntä tulee "liian ulos" (siis ei edes lukkorenkaaseen asti), niin alkaa tuntumaan siltä, että olisi järjestelmässä ilmaa. Eli joutuu sillä polkimen rajoitinruuvilla hieman rajoittamaan kytkinpolkimen liikettä.

Tässä on kokeiltu useita pää- ja työsylintereitä ja on ilmattu painovoimaisesti tiputtamalla, polkimen avulla, painamalla nestettä yläkautta paineella ja myös alakautta ylöspäin paineella.

Nyt kuitenkin toimii taas kohtuullisesti, niin ei uskalla tehdä mitään sille :-) Seuraavan kerran, kun alkaa kettuilemaan kunnolla, niin taidan vaihtaa koko linjaston letkuineen putkineen täysin uusiksi.
__________________
-Toyota Camry 2.4 2002
-Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982
-Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014
-Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty HJ-61 5-v laatikko + vakio kytkin pesix O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 31.03.2014 14:12
HDJ 80 Murhe Denve Tekniikka & Jutustelu 3 27.10.2013 19:40
HJ-61 kytkin JaakkoM Tekniikka & Jutustelu 2 18.08.2009 19:22
Hj 61 kytkin ongelmat? Tekniikka & Jutustelu 0 19.11.2007 15:52
ABT-murhe sepi Tekniikka & Jutustelu 7 06.09.2004 23:13


Sivu luotu: 20:43 (GMT +2).