Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 25.10.2013, 08:29
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
ok, ja tietysti hyvä jos on saman mittaiset

ei vaan taida kaikissa olla tehtaalta tullessaankaan, ja paljonko se neste sitten painuu kasaan...
Moottori käy toki vaikka minkä mittaisilla putkilla, mutta hyvä se ei ole. Minä en ainakaan saa heti mieleeni moottoria, missä olis eri mittaiset putket tehtaan jäljiltä? Niin suurella vaivalla se ykkösen ruiskuputki on kieputettu mutkalle, kun se on tehty siitä kuutosen pitkästä putkesta.

Vanha totuus on se, että neste EI puristu kasaan. Se todettiin silloin, kun pumput olivat tehty puusta ja nahasta. Kyllä ne nesteet kasaan puristuvat, mutta se riippuu nesteestä ja lämpötilasta.

Vesi puristuu kokoon 1%/200 bar, dieselin arvoja en tiedä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty ilmastoinnin kompura GM 6.5td ja suutinputket tare O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 05.12.2011 08:05
Ostettu G mesen jouset motörhead O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.08.2011 22:35
Ostetaan LJ 70 -86 Kuskin penkki ja suutinputket markkuh O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 13.12.2009 23:08
O: G-mesen välikardaani O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 06.01.2008 11:54
O: G-mesen etutukivarret Killer-Wo O/M/V Muut 0 01.04.2005 12:03


Sivu luotu: 05:55 (GMT +2).