Sain tuossa suzuki sj:hin tungettu mitsu sapporon koneen ja nyt alko ahneus iskemään,kun onnistu liian helpolla tekniikan vaihto...
koska kone on matalapuristeiseksi tehty,ajattelin että pistän vielä eatonin m62 remmiturbon ja vesiruiskun kiinni niin sitten ehkä olis hyvä.mutta en ole varma miten ison kaasarin pistän,koska nyt on kiinni 38:t tuplat ja ajattelin että pistän turbon imemään kaasarista niinkun jenkit pistää,ehkä selviän vähemmällä rakentamisella silleen,eikä tule ylimäärästä romua konehuoneeseen,joka alkaa olla aika ahdas
askarruttaa toi kaasarin koko kun tällä rakennusmallila mitä meinaan luulen että tulee liikaa pensaa koneeseen..kun sittenhän imutilanne muuttuu siten että kone imis kumpiakin kaasareita yhtäaikaa jokasta sylinteriä kohden,kun nyt on yksi kurkku jokaselle...
jos joku tietää jotain,sanokoon