Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.10.2013, 13:12
triiit triiit ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.04.12
Sijainti: heinola,finland
Viestit: 50
Perusasetus

remmiahdin kysymys


Sain tuossa suzuki sj:hin tungettu mitsu sapporon koneen ja nyt alko ahneus iskemään,kun onnistu liian helpolla tekniikan vaihto...

koska kone on matalapuristeiseksi tehty,ajattelin että pistän vielä eatonin m62 remmiturbon ja vesiruiskun kiinni niin sitten ehkä olis hyvä.mutta en ole varma miten ison kaasarin pistän,koska nyt on kiinni 38:t tuplat ja ajattelin että pistän turbon imemään kaasarista niinkun jenkit pistää,ehkä selviän vähemmällä rakentamisella silleen,eikä tule ylimäärästä romua konehuoneeseen,joka alkaa olla aika ahdas

askarruttaa toi kaasarin koko kun tällä rakennusmallila mitä meinaan luulen että tulee liikaa pensaa koneeseen..kun sittenhän imutilanne muuttuu siten että kone imis kumpiakin kaasareita yhtäaikaa jokasta sylinteriä kohden,kun nyt on yksi kurkku jokaselle...

jos joku tietää jotain,sanokoon

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Remmiahdin MiKo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 03.06.2013 20:07
Ostetaan Remmiahdin Masi6r O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.01.2013 10:16
Ostetaan Remmiahdin henkkal O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.11.2012 03:21
Ostetaan O:Remmiahdin -tomppa- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 17.11.2010 10:27
Ostetaan Remmiahdin Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.09.2010 21:36


Sivu luotu: 04:21 (GMT +2).