Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke
Et tainnut aivan ajatuksella lukea tuota vaatetus osastoa? Vai miten opettaisit pukeutumaan kun vaikkapa päälle -20 viiman kera ja dösässä päälle +20 ilman mahdollisuutta ottaa vaikkapa takkia pois? Ne bussit jotka liikennöivät K-nummelta ovat hitusen fiinimpejä ja väljempiä kuin nuo lähiliikenteen pommit.
Mutta kuten huomasit itsekkin, julkinen ei ole järin kattava. Ei mutta hei, älä nyt paskaa jauha! Kirkkonummelta pamahtaa hetkessä juna Helsinkiin ruuhkista riippumatta, joten ruikutus persiiseen! Sieltä on siis hyvät kulut. ; ) Älä valita.
|
No mulla menee autolla se 25min k-nummen juna asemalle.... Eka pitää päästä se 8km veikkolan suuntaan...
Tais osuu aika pahasti, provosoin kyllä,.. sori siitä. Tohon pukeutumiseen auttaakun lähetee 10 min aikasemmin sinne dösärille, nii ei tartte hikiseksi itteensä matkalla juosta, ottaa takin pois ennen kuin nousee bussiin jos epäilee että siellä ei mahdu ottamaan päällysvaatetta pois. Sateella ottaa varjon tai pukee jotain vettähylkivää päälle. Kesällä voi jättää untuvatakin kotiin. Kun on ajoissa, ei tarvii stressata ja hätäillä ja myöhemmin purkaa sitä muihin.
En mä kyllä julkisista välitä itse ollenkaan, myönnettäköön. Mutta kun asuin kivenlahdessa ja bussia meni vajaan 4minuutin välein 400metrin säteellä joka puolelta helsinkiin, niin oli sinne pirun paljon helpompi mennä bussilla. Kun ajaa autolla sinne ja etsiä parkkipaikkaa. Oli autolla ajo oikeesti hitaampaa jos nopeusrajoituksia noudatti. Espoossa ennen asunut ja sieltä ainakin meni bussia jokasuuntaan kokoajan... Silti ajoin mielummin suzuki PV:llä loskasäässä jalat läpimärkinä kuin menin julkisilla. Nyt voisi olla asiat toisin...