Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.10.2013, 21:09
Juippa:n Avatar
Juippa Juippa ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.12.06
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 549
Perusasetus

6.2l GM Diesel käynnistyy ja sammuu.


Kyseinen ongelma tuli käyttikseen -84 k10 pikuppi.

Eli törähtää nätisti tulille, käy sekuntin ja sammuu. Sama jatkuu 5-10 kertaa välillä tarttee sahata startilla yli 4 sek. Kaasulla ei vaikutusta, eikä sillä onko kone kylmä/lämmin.

Jossain vaiheessa 0-10 startti yrityksen jälkeen jää käyntiin eikä oireile mitenkään ennenkuin on taas aika startata uudelleen.

Onkohan tämä taas näitä tavallisimpia ilma vikoja mitä noiden linjastoissa vanhemmiten esiintyy? Eikö tuommoisen ilman sekaan vetämisen kuuluisi näkyä tyhjäkäynnillä tai ajossa?
Tuttu veikkasi että ovat suuttimet tulleet tiensä päähän, eli vuotaisivat?

Onko kellään ideoita?

Koneen kilsoista ei hajua mutta taitaa olla alkuperänen ja remppaamaton/avaamaton. Ollut mulla käyttälaitteena vajaa kolme vuotta.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan gm:n 6,2 diesel Humu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.09.2012 11:39
Ostettu gm 6,2/6.5 diesel. tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.09.2010 17:50
Myyty toyota 2l-t moottori turbo -diesel+ varosa moottori 2l-t toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 29.06.2009 19:53
Mazdan 2.5 diesel, miksi käynnistyy lämpöisenä huonosti? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 5 06.12.2008 14:48


Sivu luotu: 17:44 (GMT +2).