![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Henkan SamuraiNo niin, nyt ois aika aloittaa kirjoittelu tänneki ku autoa aletaan vihdoin kasaileen. Ja hyvät vinkit olisi tarpeen. Projekti on saanut alkunsa jo kaksi vuotta sitten, kun vakio samuraista nostettiin pata pois ja ruvettiin suunnittelemaan Dieseliä tilalle. Moottori vaihtoehtona oli alun perin Vw1,6td , mutta sopivan elimenluovuttajan halvaantuessa pihaan siirryttiin Vw 1,9td (AAZ). Voimansiirtoa hoitaa Volvosta peräisin oleva Aisinin AW71 automaattilaatikko (kiitos Jandelle laipasta!). Jakolaatikkona Samurain oma TG 6,5:1 välityksellä. Tänä syksynä lähti sitten mopo lapasesta, ei meinannu projekti vieläkään oikeen syttyä, niin kävin Tupoksesta Jakenbj:ltä vähän lisäkipinää hakemassa. Mukaan lähti toisen Samurain runko, johon on asemoitu -Uudemman LJ:iin akselit -ARB:it molemmissa päissä -tukivarret landrooverin- ja Rangen jakareilla. -Ilmatikkuja yms. ei mahu tähän budjettiin niin kuin jakebj oli suunnitellut, vaan jousiksi tulee 80Audin takajouset. Tarkoitus olisi pitää ihan leimakelpoisena "safari" pelinä Kuvia ja jatkoa seuraa kun opettelen laittaan ne tänne ja saan jotain aikaiseksi projektin suhteen. Siinä olis lähtökohta. Ruma mutta oma ![]() Ulkokuori tuskin tulee tuosta muuttumaan, koska en pidä sitä tähellisen näissä hommissa.
Viimeksi muokannut Henkka85 : 04.10.2013 21:14 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Samurai | Lentäjä | Maasturiprojektit | 6 | 06.11.2012 20:35 |
Myyty Samurai | rotatio | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.04.2012 13:28 |
Samurai .. | jussee | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 21.09.2008 09:21 |
O: Samurai takavetarit | LaaLaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 13.03.2007 22:30 |
The great SAMURAI!!! | Flugfiske | Linkit | 1 | 03.02.2007 20:32 |