![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Toyota LJ 2LT2 Garrett GT2256v, cooleri, peltisarja, syöttöä ruuvattu.
145 hp/300Nm Kytkin ja vaihdelaatikko ei meinannut kestää kun vääntöpiikki oli muuttuva geometrisella ahtimella kuin vasaran isku alasimeen. Patrollia ei tullut koskaan penkitettyä, kierroksia siitä ainakin irtosi tarvittaessa. ![]() Suzukissa on mitä on eli liian vähän. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maastureiden ominaisuuksia | Ukunsa | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 02.10.2012 21:43 |
| Ns. Maastureiden korirakenne | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.05.2009 06:27 |
| M: maastureiden osia | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 16.08.2006 12:47 | |
| M: Maastureiden osia | O/M/V Muut | 23 | 13.12.2004 14:45 | |
| Vanhojen maastureiden safariluotettavuus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.06.2004 08:04 | |