Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 12.09.2013, 16:13
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Toyota LJ 2LT2 Garrett GT2256v, cooleri, peltisarja, syöttöä ruuvattu.
145 hp/300Nm
Kytkin ja vaihdelaatikko ei meinannut kestää kun vääntöpiikki oli muuttuva geometrisella ahtimella kuin vasaran isku alasimeen.

Patrollia ei tullut koskaan penkitettyä, kierroksia siitä ainakin irtosi tarvittaessa.

Suzukissa on mitä on eli liian vähän.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maastureiden ominaisuuksia Ukunsa Tekniikka & Jutustelu 21 02.10.2012 21:43
Ns. Maastureiden korirakenne Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 10 28.05.2009 06:27
M: maastureiden osia O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 16.08.2006 12:47
M: Maastureiden osia O/M/V Muut 23 13.12.2004 14:45
Vanhojen maastureiden safariluotettavuus Tekniikka & Jutustelu 7 08.06.2004 08:04


Sivu luotu: 07:48 (GMT +2).