Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 07.09.2013, 00:24
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
60-90 tkm , ompas lapsellisia juttuja taas vaihteeksi.

- Passatti kun meni vaihtoon oli mittarissa 333 tkm, alkuperäinen vauhtipyörä edelleen paikallaan.
- Nykysessä T4 2,5 TDI:ssä on 369 tkm puntarissa, ja ei kestä nostaa ahtoja kun kytkin alkaa lipsamaan, vaan vakiona toimii vieläkin
Kestää kun on SMF ja jousitettu levy, njet problem...

VAG+DSG = Kuplung problem... varsinkin ammattilaisilla!!! Eli 90tkm menee eka, toinen ~150tkm ja sitte180-200tkm kolmas + kytkin + hydrauliikka.
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------

Viimeksi muokannut Mikki : 07.09.2013 00:28
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vitun huono päivä.. Tikru75 Chit-Chat 2 17.06.2005 22:03
Vitun ajoneuvovero! Homer Tekniikka & Jutustelu 46 16.02.2005 22:20
Kadonneen vitun metsästys Board Games 1 11.05.2004 15:14
Vitun anonyymivammaset tuska This And That 8 14.09.2003 22:48


Sivu luotu: 13:54 (GMT +2).