![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Tänään taas ehti vähän puuhailemaan, mutta kamalan hitaasti tuokin homma vaan edistyy... Tuossa kuitenkin vähän näkymää, millainen keulasta tulossa.
Vielähän tuosta puuttu neljä kiinnikettä, tuonne sivuille alas palat, saumojen hitsaus, valojen paikat, valot, hinauspuomin tapille reijät, suoja hinauspuomin paikan alareunaan, suoja paineilmaliittimelle, lukuisia jäykisteitä sinne ja tänne, vinssin vaijerin rullakita ja maalaus. Nuo nyt ainakin. Ihmeen iso homma taas yhdessä puskurissa. |
| Luokat |
| 8.136, fae, maastokuorma-auto, man |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Spider man 4 | SL | Chit-Chat | 1 | 08.08.2007 13:39 |
| Brave man | SamppaFIN | Jokes | 0 | 14.11.2002 17:48 |
| Spider-Man | mikk0 | Movies | 0 | 02.09.2002 22:37 |
| Business man | SamppaFIN | Jokes | 0 | 22.08.2002 14:14 |
| Man with a problem | SamppaFIN | Jokes | 0 | 19.08.2002 17:13 |