Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.08.2013, 21:40
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

katalysaattorit offiautossa


millasia porukat on käyttäneet, kuitenkin varmaan paljon senkin ikäisiä laitteita missä se pitää paikallaan olla ettei ihan kaikki varmaan poistaneet ole, tahtoo olla ettei noitten kestoikä ole montaakaan kuukautta kun jo kolisee, rämisee tai tehot häviää ja veto loppuu, nyt kun täytyy tuota pakoputkirempaa taas jeeppiin tehdä niin kaippa se olis sekin laitos uusittava.

vimmemmäksi paikallaan ollu magnaflown tekeles, 90 semmonen maksaa ja mitään ei kestä, suora putki tilalle ei ole vaihtoeho, äänet on liian kovat, tuppaa vähän kärytä paikallaan seissoskellessä ja kaippa se vähän päästöihinkin muutenkin vaikuttaa...

putkikoko on 2 1/2" joten vaihtoehtoja on kyllä hyvin, riittää jeepin tehoille mutta se koko ja kestävyys onkin sitten ihan arvoitus.


ja samaan rahaan kysellääs että mistäs tarpeeksi kestävä vaimennin?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Paremmat renkaat eteen vai taakse offiautossa sekä kuluneen renkaan asennus suunta tume_81 Tekniikka & Jutustelu 5 20.10.2012 22:14


Sivu luotu: 22:18 (GMT +2).