Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 06.09.2004, 22:35
Sharedoc Sharedoc ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.03.04
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 129
Perusasetus

Edelleen mahdollisena kuviona olen selvitellyt myös RJ70: bensakoneen saatavuutta.

Saksalainen myy RJ70-mallin 105hv 22R-kaasaribensakonetta 1400€ pintaan. Ruiskutuksella olevaa 114hv 22RE-konetta 1700€ pintaan. Tarjolla on myös pienempää 2.2l 20R-kaasarikonetta 1100€ pintaan,
tästä ei ole Euroopan version teholukemaa tiedossa. Jenkkiversio antaa 90hv.

http://www.krausmotor.de/Toyota.htm

Pitäisi kysellä myös Japanista moottoreita uittavista firmoista.

Ilmeisesti kytkinkoppa on hieman erilainen LJ70:n 2LT (diesel) ja RJ70n 22R (bensa) -koneissa: starttimoottori on eri puolella.

Onko RJ70:ssä samat jarrut kuin LJ70?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ70 2LT Tekniikka & Jutustelu 1 28.01.2008 17:51
M:LJ70 O/M/V Ajoneuvot 4 06.01.2007 12:19
O: 24V rundikello bensakoneelle kany O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.01.2006 11:40
o: lj70 O/M/V Muut 3 26.01.2005 15:21
M: LJ70 TD O/M/V Muut 0 10.08.2004 23:44


Sivu luotu: 21:42 (GMT +2).