![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Auto nostetaan tunkilla rungosta ylös, ja sitten kun renkaat roikkuu vapaasti ilmassa, sahataan sopivan mittaiset kakkosneloset (mieluiten höylättyä ja painekyllästettyä puuta) akselin ja rungon väliin. Korotuspaloista kannattaa tehdä puoli senttiä liian pitkät ja koputella ne paikoilleen, pysyy paremmin paikallaan. Sitten auton voi laskea alas ja korotus on valmis. Korotuspalat ovat halpoja ja jouset ei takuulla kuoleennu!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ-80 korotus | Hilari | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.05.2008 07:52 |
LJ:n korotus | Suitsa-Man | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.04.2007 14:30 |
Korotus | Offimatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.07.2006 15:45 |
hj 60 korotus | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.03.2006 11:15 | |
Toyota hj61 korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2004 23:13 |