Nostetaanpa vanhaa aihetta ylös.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZeiZei
Tai
Keräilee vaikka Paddockilta edullisimmat 24 pooriset akselit ja murrokset ja sovittelee paikoilleen vaikka vakio nelitappi murikalla ilman lukkoa (tai ashcroftin torsenilla).
|
Olen tässä useampaankin kertaan yrittäny saada jotain selkoa että miten tekis etuakselille budjettiratkaisuna päivityksen vakio 10spline -> 24spline (+Ashcroft ATB)
Tikut: löytyykö jostain roverista vakiona 24/23spline tikkuja vai mennäkö suoraan ashcroft/kam/karpiola linjalle?
Murrokset: aeu2522 vai jotain muuta? Nämä olis ainakin budjettiystävälliset.
Laipat: näistä ei oo hajuakaan... Mitä eroa on 5806 ja 5806/M laipoilla? Roverfriendsien keskusteluissa oli juttua että nuita laippoja on kahdella hieman eri mitoituksella. Mistä vanhaan rangeen sopivat laipat? Avainväli noissa laipan pulteissa on 9/16"
Autonahan tässä tapauksessa on -77 Range Rover mutta tämmöset tiedot varmasti kiinnostavat muitakin vanhojen rovereiden rakentelijoita.