Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 29.05.2013, 08:52
ailu-petteri ailu-petteri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.01.07
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jannev Näytä viesti
Nyt tarvis pikaista apua kun Samurai ei mene pakokaasupäästöistä läpi. Tyhjäkäynti ei taho pelata kunnolla humpaa ja olikohan että happea oli liika ja vaikka mitä.. Mistä lähtis vikaa ettimään?
Olisko kaasarissa vika? Mistä sais uuden kaasarin ja mikä kaasari kävis tuohon?


Pieni nyrkkisääntö on nuihin pakokaasipäästöihin:
-CO(häkä) korkea= seos liian rikas. yleensä n. 0,5-1,5
-HC(palamattomat hiilivedyt) ei polta kaikkea polttuainetta, vika sytytyspuolella, korkea CO myös nostaa tätä. 100-300 ei ole huono.
-O2 (happi) pakoputki vuotaa...

Nämä siis EI katalysaattorilla varustettuihin autoihin.

Kerro mikä koholla niin arvaillaan vikaa

02 oli yli 8 ja siinä katellessa huomattiin että pakosarjasta puuttu pari pulttia ne kiristettyä aattelin että nyt se on kunnossa ja uudestaan konttorille niin 02 humpas 10-12 välillä. Ei saatu kunnolla mitattua kun kierrokset ei pysyneet alle 1000 kieroksessa ja meinas sammua koko ajan ellei kaasua käyttänyt. Oli siinä muitaki arvoja pielessä kävikö se liian rikkaalla kans.
No nyt on tilattu uusi weberin kaasari ja kokeillaan sitä seuraavaksi.
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 06:58 (GMT +2).