Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV
Rehellisesti sanottuna voin myöntää että jos olisin ostanut 15vuotta vanhan auton kuudella tonnilla joka laukee parin kuukauden päästä niin laskisin asian täysin omaks tappioksi ja tyhmyydeksi etten ottanut etukäteen selvää tyyppivioista ja tässä tapauksessa kalliista ja yleisestä tyyppiviasta. Tällästä ei ole tosin sattunu omalle kohdalle.
Ei tollanen t6 volvo ole kuitenkaan sellanen auto jolla joku isomummo on ajanu vaan pyhisin kirkkoon ja vielä molempiin suuntiin itsi teitenkin, aivan taatusti on saanu kenkää ja aivan taatusti myös nykyomistaja on antanu kenkää...    ja jossain vaiheessa se sitten antautuu.
Mutta niitä riskejäkin pystyy minimoimaan aikaspaljon pienellä selvitystyöllä ja tällä tarkoitan ostajan vastuuta  ei kannata varautua siihen että jos auto hajoo niin joku muu maksaa.
|
t
Ymmärrän kyllä kantasi.on tässä kuitenki ehkä vähä käyny paska munkki siltiki. tietenkin helppoa oisi jos osaisi ennustaa...kuitenkin auto on ollut ne kaks kuukautta kartanossa parkissa jonka ainana on tulla 2000km mittariin ja eka 1000 tuli kun ajoin sen etelästä tänne lapin rajamaille=) että aika löyhä se laaitkko oli. pohjoisen wettereillä sano (raja kulkee jossain vaasan kohdalla) ettei ole yhtään tarvinnu laatikoita vaihtaa t6 malliin. ja jos sinusta on tyhmää maksaa 6000 14 vee autosta niin saat olla sitä mieltä. minusta on tyhmää maksaa 2000 euroa 5 vuotta vanhasta 1.2 fordista tai jostaki muusta halppis pikku autosta. niin ja onneksi ei oo ainut auto maalimassa ettei haittaa vaikka auton polkasen zetorilla heteeseen ja haen vielä jonku paskemma ostokin. ja se pitää kaikilla muistaa tällaisessa tunteita herättävässä keskustelussa että kyse on vain autosta.
ja sen verran vielä kysyn että miten voi selvittää tällaisen kestämisen?? siis tarkotan että jos ostan 10kpl t6 volvoa kaikki ajettu 200000 nii hajoaako kaikki 202000km kohalla??