![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Olipa hauska juttu.
Ainut osa jonka sai setistä väärinpäin asennettua ja jonka asennon huolella katoin, meni silti väärinpäin ![]() ![]() Pieni ratas oli näin ![]() Ja sen piti olla näin ![]() Tota kyllä illalla mietinkin, mutta en voinu uskoa, että olisin saanu sen kaikesta huolimatta väärin sinne. Kumma ku se pöydällä testatessa toimi kuitenki. Saatto ottaa sen verran kiinni, että ilman kuormaa pyöri. |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |