![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Mistä te saatte noin suuria lukemia tuolle rj:n bensankulutukselle?
Toki renkaat ym vaikuttaa, mutta ei meikäläisellä tuollaisia yli 20 litraa lukemia kyllä tule. Kannattaa myös huoltaa sitä autoa, esim vaihtaa tulpat, öljyt, ilmansuodatin ym ja katsoa ettei jarrut laahaa. Vaikuttaa positiivisesti kulutukseen
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan Toyota land cruiser | transitmies | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 01.03.2014 01:28 |
| Myydään / Vaihdetaan TOYOTA LAND CRUISER | johannay | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 30.03.2012 14:26 |
| Myydään Toyota Land Cruiser | -Epeli | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.10.2008 09:51 |
| *Myyty* 3D land cruiser LX turbo-*Myyty***** | k.j | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 01.03.2006 18:23 |
| M: Toyota Land Cruiser LJ70 LX -90 | Ojizzz | O/M/V Muut | 8 | 18.06.2004 20:39 |