![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#21
|
||||
|
||||
|
Niiin siis teinhän mä tolla jo vähän "töitä", eli laitoin käymään ja vinssailin Internationalin alas trailerilta. Silloin ilmeni taas yks erikoisuus, eli kun kone kävi sitä hiukka sekavaa käyntiään siinä, jotta laturi latais, niin lämmetessään alko pikkuhiljaa poksahteleen ja pitään semmosia "huilumaisia palo äääniä" putkistaan......eli ilmeisesti soppa palo osittain vasta putkissa. Joten kaasari kusee ehkä yli kokoajan? Tai sitten jakajan sisällä kosteutta......tai voi olla kyllä ihan molempia.
Mutta Natikka saatu alas trailerilta ja molemmat helmet odottaa rakentelu aikaansa ![]() ![]() ![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kyllä jenkit on fiksuja... | Uazmies | Linkit | 6 | 02.02.2011 22:58 |
| Kyllä lähtee! | KoniJeep | Chit-Chat | 3 | 27.04.2010 19:55 |
| Kyllä lähtee.. | Joske | Linkit | 5 | 28.01.2008 09:07 |
| Kyllä kulkee! | Zamppa | Chit-Chat | 23 | 01.10.2005 20:38 |
| Kyllä koittelee | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 12.09.2004 09:02 |