Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 09.09.2011, 17:06
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Koita releboksia sitten ilman vinssin moottoria, kytke moottorin tilalle vaikka lamput niin näkee heti koska mistä tulee sähköä. Ikävä polttaa moottori, uudelleenkäämintä maksaa maltaita.

Noissa yleensä on split series dc moottori, jossa on siis kolme napaa. Yks on jatkuvasti maissa ja toisiin napoihin syötetään yhteen kerrallaan sähköä. Molempiin kun syöttää niin näppärästi tulee halstrattua vinssinkäämiä.

Mikään ei estä rakentamasta omaa vinssin ohjausreleikköä irrottamaan vaikka kaikki navat jos sille jonkun syyn keksii. Jos haluaisi ohjata moottoria puolijohteilla, kannattaisi siihen käyttää N-tyypin mosfettejä moottorin ja maan välissä eli siis kytkeä yhteisnapa plussaan ja noita suuntahaaroja sitten maihin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Warn m6000 12v Janne1986 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 12 02.06.2011 12:21
Myydään Warn M6000 vinssi uusi. rm67 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 04.01.2010 17:34
Warn M6000 kytkentä Poor Tekniikka & Jutustelu 4 26.05.2009 21:12
M: Warn M6000 pee O/M/V Muut 0 21.02.2004 23:11
m:warn m6000 kuutar O/M/V Muut 0 06.12.2003 19:07


Sivu luotu: 23:02 (GMT +2).