![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
Katon maalaaminen.
Jos sulla on jo kilimaalit hankittu, niin vedä ihmeessä niillä, tosin sormi voipi väsyä niin kuin tuolla aijemmin todettiin, kili pulloon on saatavilla myös kiinitettävää kahvaa niin pystyy paremmin ruiskuttamaan. Kilimaalit on ohuempia kuin ruiskumaalit ja näin helpommin valuvia, maltti on valttia.
Rasvanpoisto, hionta 400 paperilla, rasvanpoisto kunnolla ja silikoonin poistolla jos epäilee silikonia joskus käytetyn auton hoidossa, sitten kanattaisi vetää ensin eristekerrokseksi pohjamaali ja mielummin 2k versiona, niin ei niin helposti rupea kuplimaan, hionta väri ja hionta 400 paperilla, pinta väri ja lakka. Näin jos toimii niin rupeaa jo katon itsemaalauksellekkin tulemaan hintaa. Edullisimmin saapi maalautettua jos tuntee jonkun "maalarin", jos maalautat, niin käy ennnen pohjatöihin ryhtymistä näyttämässä kohdetta maalarilla ja sopimassa mitä sinä teet ja mitä maalari, niin ei tule tehtyä turhaa työtä. Pohjatyöt ja suojaaminen tossa hommassa on se työläin juttu, maalaamiseen ei sitten kulukkaan aikaa kuin 5-10 minuuttia kun ammattimies sen ruiskulla maalaa. Kilipulloilla huomattavasti kauemmin. Katon maalaus maksanee kuitilla 200-300 euro täällä pääkaupunki seudulla riippuen puljusta ja katon koosta. t.Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 27.02.2010 11:11 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maalauksesta ja maaleista. Neuvoja tarvitaan. | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 30.07.2009 22:56 |
| O: w460 katon kannatinpalkki | uivelo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.04.2008 20:45 |
| Katon kiinnitys. | Wolfie | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.05.2007 08:14 |
| Range kysymyksiä heti auton saatuaan | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 03.11.2005 12:26 |
| Katon väri | Vuosimallit 1984-1996 | 5 | 28.01.2003 22:34 | |