![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#19
|
||||
|
||||
|
On tämä nyt taas jotenkin järjenköyhää.
Paketti auto joka on kuitenkin yleishyödyllinen kapistus jota kaikki myös ekoihminen tarvitsee joutuu tuollaisen riistoveron kohteeksi. Jollain ne kaikki tavarat on kumminkn kuskattava. No kaikki ostaa sitten peräkärryt kun kenenkään ei kannata pitää kallista pakua. Onkohan se nyt sitten turvalisempaa ja ympäristöä vähemmän kuormittavaa kun noilla vähäpäästöisillä ja alitehoisilla ekoautoilla vedetään isoja peräkärryjä mökille,kaupoille,harrastuksiin,yms. Silloin tuskin on päästöt ja kulutus lähelläkään ilmoitetua määrää. Täytyy vissiin suunnitella jonkun kuormaautoksi rkisteröidyn paripyöräisen yenkkilahna pick upin ostoa. Ennemin ostan sillä 500€:llä hyvin verotettua naftaa/bensaa kun maksan missään näkymätöntä veroa. Ja samalla paranee oma turvallisuuden ja arvostuksen tunne noiden ekoautojen seassa. Kyllä taas rupes närästämään ja ahdistamaan... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| "Asvaltti-intiaanit" tyhjentää maasturien renkaat | knucklebone | Chit-Chat | 1 | 13.02.2008 12:31 |
| Öljyn hinta tippuu reilusti? | Nerd-O | Chit-Chat | 21 | 23.10.2007 07:37 |
| Traktorilla maasturien sekaan? | KIM | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 15.06.2004 15:58 |
| Offivarusteen hinnat? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.03.2004 21:48 | |
| 63-67 hinnat? | Vuosimallit 1963-1967 | 6 | 12.09.2003 20:01 | |