Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 29.07.2008, 20:47
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Tuskin on.. mutta kun keulassa on tuo pyhä ympyräkuvio (toyotan symboli) niin kaikki muut tuppaa olemaan citymaastureita...
Jopa uudetkin (retkukeulaiset) hilut ja L-C:t kin on oikeita maastureita vrt. pajero/L-200, Nissan K-C/pathfinder/navara tai ylipäätään muut retkut...

Jos ei ole umpikankiakselit tai min. porttaalit ja 39" vakiona niin se on citymaasturi... ainakin pikselioffissa...

yhYYYY, pitää olla telemiinaketjut kohta alla ja niillekkin ilmatyynyjouset.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Foorumi taas toiminnassa offroadjouni Uutiset 0 25.05.2008 11:38
Rc Formula Offroad foorumi Linkit 2 17.10.2006 20:09
uusi foorumi Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 0 08.02.2004 15:37
Frendit foorumi Lars TV / Series 0 14.01.2003 10:33


Sivu luotu: 20:20 (GMT +2).