Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 23.10.2020, 17:44
jolokkana jolokkana ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.12.11
Sijainti: siikalatva
Viestit: 25
Perusasetus

Rj70 -91 tuli sähkö ongelma seuraavanlainen. Kun auto käynnissä ja laittaa puhaltimen päälle syttyy mittariston merkkivalot palamaan,mutta puhallin ei pyöri,jos auton sammuttaa kaikki toimii oikein. Myös jos auto käynnissä laittaa vilkun päälle rupeaa merkkivalot ja katkaisimien valot vilkkumaan vilkun tahtiin,mutta auto sammuksissa toimii oikein. Laturi mitattu lataa oikein,akussa virtaa on, ja kaikki sulakkeet ja releet mitä löydetty käyty läpi,mutta vikaa ei löydetty,oisko kukaan muu taistellut samanmoisen ongelman kanssa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 10:11 (GMT +2).