![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Rj70 -91 tuli sähkö ongelma seuraavanlainen. Kun auto käynnissä ja laittaa puhaltimen päälle syttyy mittariston merkkivalot palamaan,mutta puhallin ei pyöri,jos auton sammuttaa kaikki toimii oikein. Myös jos auto käynnissä laittaa vilkun päälle rupeaa merkkivalot ja katkaisimien valot vilkkumaan vilkun tahtiin,mutta auto sammuksissa toimii oikein. Laturi mitattu lataa oikein,akussa virtaa on, ja kaikki sulakkeet ja releet mitä löydetty käyty läpi,mutta vikaa ei löydetty,oisko kukaan muu taistellut samanmoisen ongelman kanssa.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
| Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
| Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |